غذای مناسب برای سفر با اتوبوس


انتشار : //



زمانی که با اتوبوس سفر می‌کنید، تعداد توقف شما در مسیر کاهش می‌یابد و احتمالا نتوانید وسایل تهیه غذا را همراه داشته باشید. به همین دلیل باید از همراه بردن غذایی که نیازمند یخچال و گرم کردن است، پرهیز کنید. سعی کنید از میان وعده‌ای استفاده کنید که مصرف آن راحت باشد تا نیازی به میز، چاقو و چنگال نداشته باشید. اگر بخواهیم تعدادی غذای مناسب سفر با اتوبوس را پیشنهاد کنیم عبارتند از:

  • سبزیجات خام: کرفس، گوجه گیلاسی و هویج‌های کوچک مملو از مواد مغذی سالم هستند. این سبزیجات در دمای اتاق، ماندگاری بالایی دارند و برای مصرف در اتوبوس مناسب هستند.

  • آجیل:‌ مغزها فیبر و پروتئین فراوانی دارند و چربی آن‌ها کم‌ضرر است. یکی از بهترین ویژگی آجیل ماندگاری بالای آن است. بهتر است قبل از سفر آجیل خود را پوست بکنید.

  • میوه‌های پوست کنده و خشک شده: میوه‌هایی همچون سیب که به سادگی لهیده نمی‌شوند و حمل آن‌ها آسان است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف میان وعده در اتوبوس هستند.

  • آب میوه: این میان وعده برای کودکان و تمام سنین موردی مناسب است. سعی کنید از آب میوه‌های سالم و طبیعی استفاده کنید تا علاوه بر انرژی گرفتن، آب بدن خود را نیز تأمین کنید.

خورد و خوراک در سفر
خشکبار نوعی غذای مسافرتی ساده